איך לבחור מכנסי הריון נוחים

מכנסי היריון צפויות לשרת אותך לתקופה הקרובה בחייך. בניגוד לג'ינס האהוב עלייך, הן כנראה לא ישמשו אותך לשנים ארוכות, אבל הן בהחלט יהיו שם בשבילך למהלך ההיריון וגם לתקופה שתגיע לאחריו. בחירה של מכנסי היריון צריכה להיעשות בחוכמה ובאופן המותאם לך ביותר, כדי שתוכלי להרגיש בהן בנוח לא רק עכשיו, אלא גם בשלבים מתקדמים יותר, כשהבטן תצא עוד קצת החוצה. הישארי אתנו ותגלי איך תוכלי לבחור את מכנסי ההיריון הנוחים ביותר עבורך.

 

רקע לכתיבת המדריך

לפני שנתחיל בדרך הנכונה לבחירת מכנסי היריון נוחים, ראוי שנציג בפנייך את הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי. ממש לא מזמן, בתחילת תקופת הקורונה, כשאי אפשר היה לצאת מהבית ולהגיע אל הקניונים, מצאנו את עצמנו, כמה נשים הריוניות ללא בגדים מתאימים.

נאלצנו לחפש דרכים יצירתיות למציאת מכנסי היריון שיהיו נוחים לנו עד שהגיע הרגע המיוחל, שבו היה ניתן להגיע אל הקניון ולקנות את הבגדים הדרושים לנו. מאז, שמענו על לא מעט נשים שמתלבטות אם לקנות מכנסי היריון בגלל שאין להן מושג איך לבחור את המכנס הנוח ביותר עבורן. כדי להקל על נשים אלו, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי, מכיוון שידענו שלאחר מה שעברנו, יש לנו את הידע הדרוש לכך.

 

השלב הראשון בבחירת מכנסי היריון נוחים – מדידת הבטן

אם את מעדיפה שלא להגיע אל חנות פיזית שמוכרת בגדי הריון, דעי שאת צריכה לעבור את השלב הראשון בהצלחה. אל תיפלי לפח שאנחנו נפלנו בו ותרכשי אונליין את המידה שהיית לפני ההיריון. שכן, לכל חנות של בגדי היריון יש מידות שונות.

את צריכה את המכנסיים שלך בדחיפות מן הסתם, כך שסביר להניח שאין לך זמן מיותר לבצע הזמנה, להחזיר אותה ולהמתין לקבלת המידה החדשה. לכן, את צריכה לבצע מדידות ולבדוק את מידות המכנסיים דרך האתר. שימי לב שאת המדידה מבצע מישהו אחר שהוא לא את, כדי שתוכלי להיות בטוחה שהמדידה מדויקת.

 

השלב השני בבחירת מכנסי היריון נוחים – שימי לב שיש גומי

כדי שתוכלי להיות בטוחה שהמכנסיים נוחים לך ב-100%, את צריכה לבדוק שיש בהן גומי רחב. כך תוכלי ללבוש אותן בנוח לא רק בחודש-חודשיים הקרובים, אלא גם בעוד כמה חודשים, לקראת סוף ההיריון ולאחריו. נשים רבות חוות אי נעימות עם מכנסיים צמודים, לכן כדאי שתשימי לב שהגומי אינו הדוק מידי או שהוא ניתן להרחבה.

 

השלב השלישי והאחרון – בחירת הסגנון האישי שלך

תישארי עם הסגנון האישי שלך ואל תחפשי מכנסיים בסגנון שאף פעם לא לבשת. הסגנון שלך זו הנוחות שלך. אם תבחרי במכנסיים עם גזרה אחרת, את עשויה לגלות שהיא לא נוחה לך. וכידוע לך, נוחות זה התנאי החשוב ביותר בכל הנוגע לבחירת בגדי היריון. לקראת סיום המדריך, אנו מאחלות לך שתבחרי את המכנסיים הנוחות ביותר.

אישה הרה