אופנת השתלת השיער – כל הטרנדים החדשים

נמצא פתרון לבעיית ההתקרחות הגברית ודילול השיער בקרב נשים – השתלת שיער. השתלת שיער הינו תהליך קוסמטי שנהיה נפוץ במיוחד בשנים האחרונות, ההשתלה מעניקה מראה צעיר ופותרת את הצורך מרכישת תכשירים וכדורים שונים שהיו נפוצים לפני שהתחילו להשתיל.

 

מהן השיטות המובילות ביותר להשתלת שיער

הטרנד החדש של השתלת שיער תופס תאוצה בשנים האחרונות, טורקיה הפכה להיות מעצמת השתלות שיער וישראליים רבים מוצאים את דרכם לשם על מנת לעבור טיפול מקצועי, איכותי אשר מזמין בעיקר בגלל המחיר. כמו הליכים רבים קיימות שיטות שונות להשתלת שיער אשר כל אחת תתאים למקרה אחר.

 

השיטות המובילות להשתלת השיער:

שיטת FUT (Follicular unit transplantation)

בשיטה זו מתחילים במציאת האזור התורם בקרקפת שלרוב יהיה החלק האחורי המתאפיין בשיער עמיד וחזק יותר, מהאזור התורם יוציאו רצועות עור עם שיערות, לאחר מכן בתהליך מעבדה השערות יופרדו ליחידות של 2-4 שערות לכל יחידה. בשלב הבא יבוצעו נקבים קטנים באזור ההשתלה ואליהם יוחדרו יחידות זקיקי השערות.

 

שיטת Micro Follicular Unit Extraction, או בקיצור: מיקרו FUE

שיטה זו היא נגזרת מתקדמת של שיטת ה FUT שפורטה. בשיטת FUE משתילים כ 4,000 עד 5,000 זקיקי שערות במפגש אחד בלבד, הטיפול יכול להמשך בין 5 ל – 8 שעות. בטיפול זה ראש המטופל.ת יגולח לחלוטין ולכן זו תהיה שיטה מקובלת יותר בקרב גברים. הרופא יוציא את זקיקי השערות מהאזור התורם באמצעות מחט בקוטר מיניאטורי ויושתלו לאחר מכן באותה הדרך באזור המושתל.

 

שיטת Direct Hair Implantation, או בקיצור: DHI

גם בשיטה זו ישתמשו בשערות מהחלק התורם של הקרקפת, לאחר הוצאת השיערות הן יעברו טיפול בתמיסה המנקה ומחזקת אותן. הזקיקים יוחדרו באופן ידני עם מזרק טיטניום עדין הדומה לעט. בהשתלה זו אין צורך בחריצת תעלות לפני ההחדרה, זמן ההחלמה יהיה מהיר יחסית ואין צורך בגילוח הראש לכן זו שיטה פופולרית יותר בקרב נשים.

 

סיכוי הצלחה לטרנד הסוחף

לא סתם טרנד ההשתלות איתנו והוא לא עומד להעלם. ראשית, שיעור ההתקרחות בעיקר אצל גברים ישראליים עולה והצורך או הביקוש להשתלת שיער עולה יחד איתו. אם תעברו את התהליך במרפאה אשר מומחית לסוגייה זאת וכמובן רק על ידי רופא עור מוסמך הסיכויים להחלמה והצלחה הינם גבוהים מאוד. חשוב לבדוק את טיב ההכשרה של אנשי הצוות כיוון שיש מדינות בעולם אשר מתירות גם לטכנאים לתת את הטיפול ולא רק לרופאים. ההמלצה שלנו היא ללכת רק לרופאים מוסמכים אשר מכירים טוב יותר את ההליך והאנטומיה של הקרקפת.

 

לסיכום

הטרנד החם של השתלות שיער איתנו והוא פה כדי להישאר, אנשים רבים מספרים על הצלחת הטיפול ושיפור המראה שלהם וכמובן הביטחון העצמי בין אם עברו את הטיפול בארץ או בחו"ל.  

מברשת