האם צרכנות שגויה הגיעה גם לעולם הביטוח?

בשנת 2020 האפשרויות שלנו הן כמעט בלתי מוגבלות, בכל תחום. עשרות מתחרים בעולם האופנה, עולם המסעדנות, עולם הריהוט ועולם הקוסמטיקה – וזה רק חלק קטן ממה שקורה בעולם האמיתי. הישראלים בפרט ואנשים בעולם בכלל אוהבים מאוד להיות באופנה עם המוצרים הכי חדשים והכי יקרים, ובעקבות היד הקלה על הארנק, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים בתופעה רחבה של צרכנות שגויה. לאור העובדה הזאת, נשאלת השאלה האם צרכנות שגויה הגיעה גם לעולם הביטוח? אז בואו ונבדוק ביחד את הנושא במאמר הקרוב.

 

הטלוויזיה, הרדיו – כולם מבינים היום שיש בעיה

צרכנות שגויה הוא מושג שנתבע על ידי הכלכלנים הכי מוכרים ונחשבים בעולם, בעקבות ההבנה שאנשים כבר לא מבחינים בין עיקר לתפל, לא עורכים השוואות מחירים ובעיקר פשוט מפזרים את הכספים שלהם בכל מקום.

כמעט כל פלטפורמה היום, מהטלוויזיה, דרך הרדיו ועד בלוגים ואתרי אינטרנט שלמים שמוקדשים לנושא, מציעה מגוון תכניות, כתבות ופתרונות לעניין הזה שנקרא צרכנות שגויה. כך תוכלו למצוא למשל את "תכנית חסכון" של ערוץ קשת, הפודקאסט המעולה "חיות כיס" של תאגיד השידור ועוד. בכולן המטרה היא אחת – לעורר מודעות למצבים כלכליים שמתרחשים בעולם, שיכולים למנוע צרכנות שגויה.

 

האם צרכנות שגויה הגיעה גם לעולם הביטוח?

כשמדברים על צרכנות שגויה היום מדברים לא רק על בגדים, רהיטים ועוד, אלא גם על פוליסות ביטוח. כן, מופרך ככל שיישמע, בשנת 2020 עולם הביטוח מלא בכל כך הרבה אפשרויות, שבין אם אתם מודעים לכך או לא – יכול מאוד להיות שאתם חלק מהצרכנות השגויה של התחום. איך? בואו נראה.

 

כפל ביטוחים – הדובדבן שבקצפת

בוודאי שמעתם על כמה וכמה חברות ביטוח שפועלות בארץ. חברות כמו הראל, הפניקס, כלל, איילון, מנורה מבטחים או ביטוח ישיר הן רק חלק מחברות הביטוח שמבטיחות לכם פוליסות שונות במחירים משתלמים ובהיקף נרחב במיוחד.

אם נשאל אתכם היום איפה אתם מבוטחים האם תדעו לענות לנו על השאלה? ממש לא בטוח, וכאן בדיוק מתחילה צרכנות שגויה. אנחנו חייבים להיות עם היד על הדופק לגבי איפה הולך הכסף שלנו. אז נכון שחולצה ב-50 ש"ח במקום ב-40 ש"ח היא לא טעות נוראית שיכולה להעיד על צרכנות שגויה, אבל קיומה של פוליסת ביטוח חיים בחברת אחת וקיומה של פוליסת ביטוח חיים נוספת בחברה אחרת – זאת כבר בהחלט בעיה.

 

איך נמנעים מהבעיה הזו?

כדי למנוע כפל ביטוחים שבהחלט מעיד על צרכנות שגויה, כדאי שתכירו את הר הביטוחים. מדובר כאן על מיזם שלא פחות ולא יותר עומד לשנות לכם את החיים. בהזנת פרטים פשוטה באתר אתם עומדים לקבל תוך זמן קצר את כל המידע הביטוחי הקיים עליכם, וכך תוכלו לראות האם קיים עבורכם כפל ביטוחים שאפשר לבטל ולחסוך כסף מדי חודש. בהצלחה!

ביטוחים שונים