כיצד לשמור על גיזרה חטובה – המדריך המלא

0 Comments

עבדתם קשה על הגוף? רוצים לשמור על הגזרה החטובה? המומחים של חברת אמינו שופ מציגים את המדריך המלא לשמירה על גזרה חטובה לאורך זמן.

גיזרה חטובה – עבודה קשה נדרשת

אין כל ספק כי הגעה למימדים עליהם עבדתם קשה היא פסגת החלומות, אולם האתגר האמיתי הוא לשמר את התוצאות אשר התקבלו. שריריםלמעשה, רבים אשר מצליחים לרדת במשקל או להגדיל את מסת השרירים אינם מודעים לעובדה כי בעת הגעה למימדים ולגזרה החטובה רק התחילה העבודה הקשה, וזאת משום שהסטטיסטיקה היבשה מדברת על כך כי רבים מהמתאמנים יעלו שוב במשקל, במידה והם לא ישמרו לאורך זמן על תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית וקיום אורח חיים בריא. משום כך, מסבירים המומחים של חברת אמינו שופ כי ישנה חשיבות רבה לעבודה קשה אשר משמעותה משמעת ברזל וכן קבלת אינפורמציה מדויקת, ומשום כך גיבשו בעבורם המומחים של חברת אמינו שופ את המדריך המלא אשר יאפשר לכם לשמור על התוצאות ועל גזרה חטובה מאי פעם.

כיצד לשמור על גיזרה חטובה – המדריך המלא

  • שימוש בתוספי תזונה – תוספי תזונה מאפשרים לקבל לגוף אנרגיה חיונית וכן לעזור בבניית השריר לאורך זמן,ולכן מומלץ מאוד לבצע רכישה של תוספי תזונה ייחודים כדוגמת ויטמינים, אבקות חלבון ועוד, כל זאת בהתאם למשקל הגוף ולגובה. משום כך, התייעצות עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום יכולה לשפר את הביצועים בזמן האימון וכן לשמור על הגוף במראה החדש והחטוב.
  • תזונה נכונה – חשוב לשלב בתוכנית האימונים גם תזונה קפדנית ונכונה אשר מתבססת על חומרי גלם טבעיים, פירות וירקות וכן שיבולת שועל מלאה אשר היא ארוחת בוקר או לאחר אימון מושלמת בעבור גברים ונשים אשר רוצים לשמור על הגזרה. מומלץ להתייעץ עם דיאטנית בכדי להתאים את הדיאטה, וכן להיות במעקב מתמיד בכדי לשדרג את התפריט מדי פעם בתוספות שונות המותאמות לעונות השנה וכן ליעדים אותם הצבתם לעצמכם מבחינת משקל הגוף והחיטוב.
  • שילוב של ספורט בעצימות גבוהה עם נמוכה – על מנת לשמר את התוצאות חשוב מאוד לשלב בין פעילות גופנית בעצימות גבוהה כדוגמת אירובי ביחד עם פעילות גופנית בעצימות נמוכה כדוגמת פיליאטיס. ככל שנעמיק את האימונים וכן נבחן טכניקות שונות של פעילות גופנית מאומצת עם דופק גבוהה ביחד עם פעילות אשר עובדת על חיזוק השרירים וגמישות,כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם משמרים את הגזרה שלכם כמו גם מעניקים לגוף שלכם את האנרגיה הנדרשת, כאשר רבים מדווחים כי באמצעות שילוב של שני סוגי הספורט ניתן לראות תוצאות אפילו יותר טובות.
  • מעקב מתמיד – חשוב להיות במעקב על המשקל בכל עת, ולכן מומלץ לרשום בכל חודש את משקל היעד ולבחון האם חרגתם ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *